welcome to my empire !!| Follow or Dashboard
//SIMPLE.
TAPI SAYANG :'(
Friday 27 January 2012 | 23:33 | 0 speaks
                                                               ASSALAMMUALAIKUM


Okay aku sedih , now aku dah gaduh dengan BFF aku sendiri pasal sedara aku , btw aku syg gila dekat sedara aku tuh . now sedara aku tuh dah jarang nak gelak-2 dengan aku , lepak sama-2 .Sekarang dia macam nak lari ken diri daripada aku. tapi tk pe , mungkin dia lebih syg ken adik angkt dia .btw aku sayangkau orang , baik aku pindah sekolah je ken. mesti kauorang lebih suka , lagi best ken.mesti kauorang terlompat-2 macam orng gila ken ? aku tahu semua salah aku . now aku dah amik surat pindah sekolah . kalau kau orang baca blog aku ni mesti kauorang suke ken , sebab aku nak pindah .okayfine .aku tk de mood . kbye

OLDER